Acum 35 de ani o parte din {PCR și SECU}, acea parte trădătoare și iubitoare de KGB și AVH, s-a distribuit în FSN-uri și UDMR. Partidele tradiționale PNȚ și PNL,
PSDR-Cunescu au fost infiltrate, apoi distrus (PNȚ), preluat (PNL) respectiv înghițit (PSDR). Această manevră a scos în viața publică kakistocrația, gunoiul din
societate, extrem de lacom și dornic de îmbogățire.
Răul a pătruns până la cel mai de jos nivel al comunității grație „algoritmului” și „alegerilor într-un singur
tur” impus de UDMR (AVH). Ce ni se arată, astăzi, e vârful aisbergului (Nordis, Direcția de Logistică a Armatei).
Ce a rezultat din corupția generalizată care
cangrenează România de 35 de ani? Aproape 8 milioane de emigranți, o creștere a PIB de 3 ori mai mică decât în Polonia și o acaparare totală a puteri de către partidele
antiromânești pe față (AUR, UDMR, ȘOȘ, POT) sau disimulat (PSD, PNL).
1. Meritocrația și alegerile. Pentru a inversa sensul negativ al evoluției noastre, fără revoluții sau lovituri de stat, trebuie să depolitizăm toate
instituțiile publice, prin concursuri și alegeri pe circumscripții în două tururi. Vicierea concursurilor, vicierea alegerilor trebuie pedepsită atât de usturător
încât nimănui să nu-i treacă prin cap o astfel de varianță. Vicierea alegrilor începe de la secția de votare până la AEP, toți președinți acestor forme sunt legați
de partidele principale aflate în competiție. La o răsturnare de putere în urma alegerilor ar trebui să avem cel mult 33 persoane numite, ideal ar fi 17.
Trebuie să condamnăm prin toate fibrele LĂCOMIA, la toate nivelele, prin toți oamenii de calitate, inclusiv prin ierarhia BOR.
Printr-un REFERENDUM, declanșat dacă nu prin Parlament,
atunci prin semnăturile cetățenilor dornici să iasă din băltirea (prădarea)
FSN-isto-UDMR-istă, vom restabili valorile sănătoase, cu adevărat democratice. Voi obliga guvernul să ia, imediat, măsuri penale împotriva acelora care au instituit
practici rasiste, șovine pe teritoriul României.
2. Descentralizarea. O serie de instituții centrale, în era digitală, ar fi bine să fie distribuite teritorial, pe de o parte am aerisi capitala, pe de altă
parte am genera o dezvoltare mai armonioasă. Și nu ar fi sigurele beneficii. Ministerul Culturii ar putea fi mutat la Iași, mutare asociată cu o investiție majoră
într-un nou palat al Culturii (inclusiv cu săli de expoziții, de conferințe, etc). Ministerul Agriculturii la Ploiești, Ministerul Transporturilor la Brașov,
întrucât Brașovul va deveni centrul rețelei rutiere, feroviare a țării (Frankfurt-ul României), CCR la Făgăraș.
3. "Descăpușarea" și depolitizarea aparatului administrativ. Am asistat la o gonflare fără precedent a aparatului birocratic, de către puterea prădătoare (FSN-uri & UDMR)
prin sute de mii de acoliți politici, prin nepotism și aceasta în plină eră digitală! După supradimensionarea apartului administrativ cu sinecuriști puterea
decide înghețarea angajărilor la stat, deși în spitale și în educație lipsesc circa 8 mii de medici și 11 mii de învățători și profesori. Pe de altă parte
antrepenorii români și străini trebuie să importe forță de muncă, pentru a putea produce în țară.
Prin transferul a circa jumătate de milion de birocrați în sfera privată (autostrăzi,
tunele, poduri, canale, căi ferate, construcții industriale, programare clasică, IA, cercetare, etc) am avea un plus de 10-20 miliarde la PIB.
4. Reorganizarea administrativă. O reorganizare teritorială s-ar impune, dar ea trebuie pregătită și la nivel local. Asta înseamnă că localitățile mici,
vulnerabile să fie pregătite pentru redresare (aducerea înapoi a tinerilor emigranți)
inclusiv pentru a-și salva localitatea de la dispariție. De aceea voi încerca să organizez al doilea tur de scrutin, imediat după alegerile prezidențiale;
iar comunitățile vor fi avertizate că trebuie să-și aleagă primari care pot genera dezvoltare locală și pot aduce acasă emigranții, întrucât unele comune cu primari
puși pe căpătuială pot dispărea, după cum alte comune se pot diviza în două comune viabile. Reorganizarea teritorială poate avea loc după un astfel de proces, adică
cel mai devreme în 2030.
5. Problema căilor de comunicații. Timpul irosit în transfer (mărfuri, persoane) este un timp furat dezvoltării, care nu poate fi recuperat. Este un timp care reduce
eficiența la nivel de țară. Pentru a reduce acest timp pierdut:
a) vom face un plan de refacere a infrastructurii feroviare (de cel puțin 160km/h), cu obiective concrete pe etape, pe ani; vom completa CF pe segmentele
lipsă (Tg.Mureș-Vănători, Comănești-Moinești-Bacău, reanaliză și execuție Vâlcele-Râmnicu Vâlcea). Distanța București-Brașov pe linia ferată trebuie parcursă în
maxim 50 minute. Pentru asta de la Sinaia la Timișul de Sus (~20km) se va construi cu fonduri nerambursabile din Norvegia și Elveția două tunele pe linia de
altitudine de 800 sau 850m. Se va începe simultan din ambele capete, după terminarea primului tunel se începe la al doilea.
b) o nouă abordare a construcției de autostrăzi: i)Despăgubiri pt exproprieri la politicieni/escroci valoarea notarială, pt restul proprietarilor o valoare unică
îndestulătoare, ii)Contestațiile rezolvate în 30 zile, proces transparent bazat pe experți, întârzierea plătită vinovați, iii)Utilitățile le mută proprietarul lor în
30 de zile, iv)autorizațiile de mediu în 30 de zile, v)Direcțiile Jud. de Drumuri fac supratraversările autostrăzilor (cu elem. standardizate), vi)perioada maximă de proiectare 6 luni, vii)toate
loturile licitate odată, vii) loturile de 7-18km, care se pot termina 1 an și jumătate, viii)condiții de contractare: organizarea de șantier în paralel cu
proiectarea, lucru în 2 sch. între 1 apr. și 30 sept., deschiderea șantierului cu cel puțin 300 oameni și utilaje corespunzătoare, iarna lucrările nu se opresc,
constructorul care termină mai repede primește încă un lot, constructorul care nu termină la termen nu mai poate participa la licitații.
c) o nouă autostradă în condițiile stabilite mai sus la b), finanțată din F.UE nerambursabile și terminată în 2 ani: Brașov – Intorsătura Buzăului-Nehoiu-
Buzău-Brăila-Tulcea si un nou Drum Expres: Tulcea-Sulina.
|
6. Echilibrarea bugetului. Pierdem anual zeci de miliarde de euro doar pentru plata dobânzilor la împrumuturi ca să funcționăm, să dăm pensii speciale, etc.
Văd echilibrarea bugetului, dincolo de "dezcăpușarea" aparatului birocratic, acționând pe 4 direcții: i)reducerea totală a sinecurilor, a pensiilor speciale,
îndemnizațiilor de doctorat, a sporurilor de calculator și a altor "beneficii" inventate; ii)a structurilor duble, total ineficiente; iii)trimiterea hoților
împreună cu magistrații aseviți în spatele gratiilor* și iv)dezvoltarea accelerată (vezi și Creșterea PIB-ului/capita).
7. Continuare - Creșterea PIB/capita
8. Copiii instituționalizați. Din mai multe motive avem peste 40-45.000 de copii instuționalizați. Procedurile de adopție internă vor fi revizuite în sensul
simplificării, dar fără a renunța la exigențe. Călugărițele din mănăstirile noastre vor trebui să adopte unul sau 2 copii, pe care trebuie să-i pregătească
pentru viață.
P.S.
În România Creatorilor - 1)când un condamnat merge la închisoare merge cu toate veniturile tale în bugetul Administrației penitenciarelor, 2)te eliberezi după ce prejudiciile
cauzate vor fi recuperate integral. În România Creatorilor sumele alocate prin buget Administrației penitenciarelor vor fi realocate Educației, conform credinței populare
o școală în plus, o cârcumă și o închisoare în minus.
Înapoi la Octavian Căpățînă - candidat independent
Inapoi România Creatorilor - Votul Tau Conteaza
|